in och ut

Så känns det just nu när alla räkningar ska betalas och de som blir över sätts på sparkontot. När jag pluggade tog jag studielån, denna månaden är första gången som jag ska börja betala tillbaka på lånet, 1700 kr. Detta görs fyra gånger om året. Dock har jag en plan att i oktober i höst ska lånet vara helt avbetalt. Vi får se om jag klarar att hålla i pengarna tills dess! :)

Tonfisksalladen som jag åt till middag idag var riktigt god och jag var höll mig mätt jättelänge. Imorgon blir det halloumi och baconsallad med avokado. :)

Nu blir det att titta klart på det senaste Greys Anatomy-avsnittet sen ska jag sussa kudden. Imorgon är jag helt ledig på kvällen. Ska försöka städa lägenheten, äta något gott och sedan blir det mästerkocken på tv!

Ha det fint!
Kram!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0