Alla hjärtans dag!

Känns som vilken annan dag som helst, förutom att det kanske bjöds på lite godis idag på jobbet. Hade gärna varit hemma tillsammans med min älskling och lagad god mat och bara umgåtts. Istället hade jag en hyfsat bra dag på jobbet, no stress. Och sen blev det lite slappande i soffan och därefter en riktigt rolig träning. Nu ligger jag i sängen och bara njuter av att få vara uppe utan att behöva tänka på att jag ska upp imorgon. Dock vill jag kunna starta tv i tid för att kunna strölyssna på nyhetsmorgon (börjar jag bli vuxen nu?!). Det är det bästa med lördag och söndag mornar. Just nu längtar jag bara efter att det ska vara lördag, till Berlinresan och att lägenheten hemma ska bli färdig. Och förstås till sommaren och värmen. Står inte ut med denna kylan något mer. Ge mig åtminstone vår och barmark! Tack för mig, godnatt!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0